Primul finish al campaniei #BUnofilter. Startul frumuseții fără filtru!

B.U. a vorbit întotdeauna despre autenticitate, despre îmbrățișarea multiplelor fațete ale personalității și despre o viață activă, trăită fără compromisuri și regrete. În dimineața fresh de toamnă a zilei de joi, 22 septembrie, B.U. a sărbătorit finalul campaniei #BUnofilter, o campanie cu iz de libertate, energie și dinamism, asemenea fetei B.U.

Campania a surprins realitatea noii generații în care individualitatea este piatra de temelie a unei lumi noi, mai interesantă și complexă. B.U. a provocat fetele să renunțe la filtre și să dezvăluie frumusețea unei realități construite din caracterul spontan și divers al fiecăreia.
Primele anotimpuri #BUnofilter

14446090_1039931252793845_7702531048125771133_n

Campania #BUnofilter s-a desfășurat în două etape pe microsite-ul http://www.bunofilter.com: într-o primăvară sărbătorită în spiritul Golden Kiss (cea mai recentă lansare de gamă de parfum) și într-o vară activă ce a stat sub semnul B.U. in action (sub umbrela căruia stau antiperspirantele şi gelurile de duş smoothie).

Prima etapă a campaniei a durat 9 săptămâni și a invitat fetele să se înscrie pe microsite, alegând din stări autentice precum sparkling, wild, party girl, spicy, inFashion, free, romantic, inLove şi passion.

14516369_1039932722793698_2896936572792061322_n

Marea câștigătoare a primei părţi a campaniei, Raluca Pufan, a câștigat o ședință foto profesională în care spectrul colorat și vioi al personalității sale a fost pus în evidență.
Campania a continuat, tot timp de 9 săptămâni, cu lansarea provocării unei veri pline de energie, unde fetele au ales dintre stările fără filtru: passion, strong, playful, GetSetGo, powerful, confident, iCanFly, NeverGiveUp, balanced.
După această a doua etapă, Roberta-Alessandra Leceanu a fost desemnată marea câștigătoare și a câștigat o pereche de ghete Kangoo Jumps și un tricou #BUnofilter. Ocupantele următoarelor trei locuri au câștigat brățări fitness din silicon cu pedometru și tricouri personalizate #BUnofilter.

bunofilter

Finalul campaniei #BUnofilter a adus zâmbetele autentice din online în offline și a marcat primul eveniment B.U. în România  într-o dimineață însorită de început de toamnă!

În cadrul evenimentului am încheiat în mod oficial o campanie fără filtru, alături de jurnaliști și bloggers. Invitatele au făcut cunoștință cu cele două mari câștigătoare, a căror imagine va face parte în continuare din universul B.U.
Ne-am adus aminte cu drag de parfumul adolescenței, inconfundabilul B.U., iar Adriana Ilioiu, marketing manager Sarantis România, ne-a mărturisit un secret: promisiunea revenirii anul viitor cu o acțiune cel puțin la fel de dinamică, în cadrul căreia le vom reîntâlni pe câștigătoarele de anul acesta!

B.U. – aceasta este adevărata definiție a frumuseții!

Advertisements

One thought on “Primul finish al campaniei #BUnofilter. Startul frumuseții fără filtru!

Add yours

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: